сряда, 11 август 2010 г.

Mразя те, защото те обичам!

Мразя те... чу ли? Мразя те...
Мразя те с цялата си душа!
Мразя те с цялото си сърце!
Мразя усмивката ти, защото тя ме разтапя
и ме прави безсилна пред теб.
Мразя тялото ти, защото сякаш е излято
за някое божество.
Мразя погледа ти, който ме прави прозрачна,
изтръгва волята ми и ме омагьосва.
Мразя дрехите ти, защото чрез тях виждам,
че си мъж със стил.
Мразя чувството ти за хумор, защото пред него
се прекланят и най-изтъкнати комици.
Мразя походката ти, защото пред нея
аз ходя като пате.
Мразя целувките ти, защото те ме карат
да летя из облаците.
Мразя характера ти, защото той ми показва,
че има и съвършени хора.
Мразя гласа ти, който е нежен, хармоничен
и така завладяващ.
Мразя те, защото всъщност
много те обичам!
Ти си мисълта, с която заспивам!
Ти си сънят, който сънувам!
Ти си усмивката на моите устни!
Ти си сълзите солени и вкусни!
Ти си мечтата за красиво и нежно!
Ти си волна птица в небето!
Ти си порив в необяснимото!
Ти си човекът стигнал до сърцето ми!

Няма коментари: