четвъртък, 30 септември 2010 г.

Съседите са напаст! Бясна съм!!! Направо съм вън от кожата си! Преди малко комшията ми вдигна нервите. Понеже на него и на още няколко човека им е широко около врата, та са взели да се месят в живота ми. Да се интересуват какво правя и как го живея, да ми дават съвети как да постъпвам и да ми казват, че вината за всичко е изцяло моя. Аз давам ли им наклон?! Другите проблеми и ядове са ми малко, че и с тях да се занимавам. Тръгнали да ме обсъждат, критикуват и какво ли още не! Хора, гледайте себе си! След като ви е розово и щастливо, радвайте се на съществуването си, вместо да ми намирате кусури. Мен ми е черно пред очите. Не е нужно допълнително да се "товаря" и с вашите простотии. И докато сега моите "доброжелатели" се кефят и им е през онази работа, аз се чудя как да се успокоя.

Няма коментари: