сряда, 3 януари 2007 г.

Как започна Новата година за мен?

В първите дни на 2007-ма научих една радостна новина.Нещо,което отдавна чаках да ми се случи,но и се притеснявам дали ще е за добро,ще мога ли да се справя и още куп други съмнения.Аз съм упорит човек и се надявам,че всичко ще се подреди!А дали?Само времето ще покаже.Мисля,че мога да разчитам на моралната подкрепа на приятелите ми,а тя е много важна за мен!Благодаря ви,че макар и малко сте до мен вече толкова години и дано и за в бъдеще да е така!!!

2 коментара:

Maya каза...

Радвам се, че 2007 е започнала добре за теб. Стискам палци всичко да се нареди и вярвам, че ще се справиш! Целувки :)

Svetly каза...

Хиляди благодарности за подкрепата!За пореден път ми доказа,че си истинска приятелка,макар аз никога да не съм се съмнявала в това!!!Вярвам,че 2007-ма ще е по-добра за теб и за всички хора по Земята!Аз също си те цункам:)